Shazaall canım ilk bebeğimi öyle kaybettim. Adet günümde kanamam oldu sancısız doktora gittim kese sağlam kanama alanı yok bebeğin kalp atışı çok iyi denildi progestan verdi kanama devam edince tekrar doktora gittim doktor 2. Defa geldiğin için yatış vercem gidemezsin dedi yine ultrasonda baktı kalbi atıyor kalp atışını duydum kanama alanı yok kese yuvarlak kanama nerden geliyor çözemedi. Gebeyken adet oluyorum belkide dedim hoca öyle kızdı ki öyle bişey yok falan diye teyzemin biri çocuğuna böyle gebe kalmış 5 aya kadar bilmemiş genetik olabilir dedim çok kızdı. Sen düşük yapıyorsun dedi vajinal suni sancı verdi ertesi gününe bebeğimi düşürdüm. 9 haftalıktım Ağzımız dilimiz bağlandı bişey diyemedik yapamadık nasibi yokmuş. Yani adet oluyor olabilirsin ama yinede doktora görün düşecekse de kendi düşsün sancı almadan