Merhalarrr ☺️ 7+4 deyim bende 🫠
Mide bulantım çok şükür yok, güzel temiz beslendiğim zaman. Ama ağır beslendiğimde midem çok kötü oluyor. Göğüs ağrısı devam ediyor. Ama kilo alımı 😕 şişkinlik mi yoksa kilo mu onu anlayamıyorum sizin nasıldı kızlar kilo alımı ?