Nagito 4 ay önce liv’de doğum yaptım, doktorum nazlı hoca idi. Benim planlı sezaryen oldu, ama normal de olsa hoca kendisi giriyor. Tabi doğum gününüzde izinde şehir dışında yurtdışında v.s. ise mecburen, son haftalarda olan hastaların dosyasını bir başka doktora emanet ediyor, hastayı da bilgilendiriyor. Benim son haftalarimda öyle bir yurtdışına çıkma durumu olmuştu da, acil durumda hangi doktora ulaşacagimi v.s. aktarmıştı hep. Nazlı hocam benim 3-4 senedir doktorum, doğum haricinde de başka doktora muayeneye gitmem,.asla pişman olmazsınız 🙏🏼