Ya kızlar gece kafamı yastığa koyuyorum uyumam sabah 8-9 u buluyor sabaha karşı öğlen 4-5 de uyanıyorum kollarımda güç yok hiçbir şey yapamıyorum artık çok zorlanıyorum sanki hamile değil depresyona girmişim gibi vücudumu tanıyamıyorum hiçbir alarma uyanmıyorum sadece yatmak istiyorum yemek bile yiyemiyorum müthiş bi halsizlik var içimde siz de de oldu mu bu doktorla konuştunuz mu normal mi hiç kan vermedim vitaminsiz mi kaldım aynı durumda olanlar bi yazsın ya