Merhabalar kızlar ben geçen paylaşmıştım 13 aralıkta 6 haftalık bebeğimin kalbi durmuştu ve kürtaj olmuştum dün kaset testlerde silik çizgi çıkmıştı bugün kan verdim 5.72 çıkmış sizce yeni bir gebelikmi yoksa hala değerimin sıfırlanmamış böyle bişey yaşayan varmı lütfen kafam iyice Allah bullak oldu arada karın ağrısı göğüslerde ağrı oluyor ama bilemiyorum kürtajdan 10 gün sonra korunmasız ilişki oldu arada lekelenmeye oluyordu bi hafta sonrası kanamam tamamen bitmişti ama arada lekeler oluyordu yani ihtimal varmıdır sizce olabilirmi yeni gebelik