Ben aşılama ile gebe kaldım ilk aşılamamdı 45.30 ile öğrenmiştim 27 aralıkta işte keseyi görene kadar bişey diyemeyiz dış gebelik olabilir kimyasal olabilir falan 2 günde bir kan verdim artışları çok iyiydi 6 ocakta gittim en son keseyi gördüm beta hcg de 5.022 falan çıktı soruyorum biraz rahatlamak için dış gebelik geçti mi diye ben öyle bişey demedim olabilir gibisine konuşuyorlar karşısındaki insanla empati yapamıyorlar çok moralimi bozdu bu durum herkes böyle şeyler yaşıyor mu ilk öğrendiği zaman kızlar doktorlar böyle mi konuşuyorlar sizle