Merhaba 2 yaşında kızım var 32 haftalık hamileyim. Kızımın 18 ayına kadar ekrandan olabildiğince uzak tuttum süreli ve çok az izlettim o da mecbur kaldıkça ama sonra hamileliğim beni kötü etkiledi hastanede yattım felan anneanne babaanne bakımı devreye girdi ekran süresi uzadı ben devamlı kısıtlamaya çalıştım ama ben ayakta olup ilgilendikçe benim gebeliğim de sorunlar olmaya başladı kanamalarım oldu ilaç kullanmam gerekti hala çok zor hala çok ağrılarım oluyor şuan anneanne babaanne bakmıyor kendim ilgileniyorum uzun zamandır ama malesef bende tv açıyorum ne kadar zararlı olduğunu biliyorum gün içinde çıkabildiğim kadar parka götürüyorum durabildiğim kadar uzun duruyorum sonrasında eve geldiğimizde oyunlar oynamaya çalışıyorum ama eskiden ekran çok vermediğim için şimdi vicdan yapıyorum ya bir şeyleri etkilerse diye tedirginim oluyorum biraz hırçınlaştı ama arkadaşlarından da öğrenmiş olabilir diye düşünüyorum oyun gruplarında çocuklar kızımı hırpalıyordu sonrasında öğrendi mi acaba diyorum bilmiyorum sizler ne düşünüyorsunuz