Esss_ Merhaba, bebeğin kan akışında yavaşlama ve gelişim geriliği olduğunu söyledi doktorum. 29. Haftadayız yapacak bir şey yok durum kötüleşince alacağız dedi. Başına gelen var mı? Düzelmesi için neler yaptınız işe yaradı mı?
myangelson Esss_ geçmiş olsun rabbim şifa versin 🤲🏻 ya ben geçen tansiyondan acile gittim hastaneye yatırdılar takip için yukarıda servis doktoru akım kaybı var doktor hiç böyle birşey dedi mi sana dedi. Ayriyetten kafa çevresi 2 hafta önde gözüküyordu dedim hiç bunlardan bahsetmediler. Perinatoloji takipliyim muayene yapan asistan doktordu korkuttu beni ama böyle bir durum olsa perinat söylerdi diye düşünüyorum taburcu olurken de hiç muayene edilmedim haftaya muayenem var doktora soracağım ne anlama geliyor böyle birşey var mı diye
Esss_ myangelson çok geçmiş olsun umarım yanlış görmüştür doktor. Bizim üç farklı doktor da aynı şeyi söyledi maalesef
myangelson Esss_ bizde o doktordan sonra bakan olmadı hiç ama yanılmış olacağını düşünüyorum çünkü o günün sabahında daha perinatolojide muayene oldum akşamına acile geldim öyle bir durum olsa oradaki doktorların gözünden kaçmaz görseler belirtirlerdi diye düşünüyorum. Bakalım haftaya gidince belli olur. Rabbim şifa versin hepimize 🤲🏻
52269 Benim de sağ damarda çeltik olduğunu söylediler detaylı ultrasonda iki perınatolog da aynı seyı söyledi o zamandan berı kan sulandırıcı kullanıyorum