Htcbyttt Ben tüp bebekle hamile kaldım tek embriyoydu hamile olduğumu öğrendiğim değer 320 üçüncü gün tekrar kan verdiğimde sonucum 950 çıktı artış sizce fazlamı ikiz olabilirmi
poyrazmom_ Htcbyttt artış güzel canım benim 3.5 kat artış olmasına rağmen tek gebelik o kese görünmeden belli olmaz
Parinas Htcbyttt 3 günde 3 kat artmalı zaten tam olması gerektiği gibi. Ama tek yumurta ikizi durumlarında bhcg tek bebek gibi artıyormuş sanırım ama tüp bebekte böyle bi durum olabiliyor mu bilmiyorum
Htcbyttt poyrazmom_ yarın kese görmeye gidicem heycanlıyım acaba ikizmi diye düşünmeden edemiyorum normalde 2 kat artış oluyor ya
Aydnkynk Değildir canım ikiz gebelik için çok zor öyle bi durumun olsa doktorun başta uyarırdı zaten çoğul gebelik durumun olabilir diye