Arkadaşlar ben medipol Hastanesi’ne gidiyorum doktorumdan da gayet memnunum aslında ama biraz doğum ücretlerine iyi zam gelmiş anadolu yakasında olup uygun fiyatlı hastane doktor memnunu varmı fikir almak istiyorum herkes bütçesine göre hareket ediyor malesef bakalm😏