Merhaba hanimlar daha önce lazere gidiyordum 2 yil boyunca hic tüy sorunum. Yoktu ama. Hamile kaldığımdan beri cok tuylenmeye. Basladim daha önce boyle bukdr cikmayan tüyler çıkmaya başladı tüye kila karşı hep tiksinirim kendime lazer almayi düşünüyorum acaba hamileyken yapmak zararlı midir ysrin doktora gideceğim sorayımi acaba yapan oldumu