Sila41_ Kızlar aşırı mide bulanrım var ve hiçbirşey yiyemiyorum nolur bana bi akıl verin napıcam geçmesi için
Gunduzanne Sila41_ doktoruna söyle sana hemen bulantı ilacı yazar normale dönersin ben PRİLAM kullanıyorım aşırı aşırı iyi
Dddddddd Sila41_ sabah uyandığımda aç karnına, akşam yatarken prilam kullanıyodum baya faydasını görmüştüm
Smbemdy Sila41_ sakiz cignemeyi dene ben i rahatlatiyor .. sade falim yada naneli ama sekersiz olani.
Girlmama Sila41_ prilam ve hasta (pirinç) çorbası genelde ekşi şeylerde beni rahatlatıyor 29. haftamda tekrardan bulantılarım başladı bu şekilde idare ediyorum
Sila41_ Girlmama ekşi hiç yiyemiyorum annemde kalıyorum zaten ayran çorbası diyolsr bizde pirinçli yoğurtla yapılan çorba içemedim afedersin kustum ağlıcam artık sinirlerim çok bozuldu çok açım çok şey hemek istiyoeum ama midem kabul etmiyor ve bulanıyor yada çıkarıyorum
Girlmama Sila41_ doktoruna söylediğinde prilam yazar zaten günde 4 taneye kadar içebilirsin hiç bir zararı yoktur hamileler içindir sadece ekstra mide yanması falan oluyorsa da söyle onun için de şurup yazsın baya rahatlarsın bende tam düzene koydum yeme içmemi şimdi tekrar başladı
Sude22 Sila41_ üzmek istemem ama maalesef belli bi zamana kadar mide bulantısı devam ediyor ilaç da bazen işe yaramayabiliyor ben çok etkisini görmemiştim ayva tost ekmek bunlar beni biraz olsun bastırıyodu
Meltemanneolsun Aynen ben de tam buraya bu postu açmak için girmiştim ki bunu gördüm. Durduk yere bile midem bulanıyor hiçbir şey yokken uzaniyorken uyuyorken birden mıdem bulanıyor ve çok sıkıldım artık bu durumdan