26 günlük bebişime doktorumuz takviye olarak SYMBI SYS 5 damla verdi ilacın içeriği probiyotik mikroorganizma içeren takviye . İlacımızı kullanıyoruz ben gayet memnunumda dün bir yakınımız kullanma falan deyince bir danışmak istedim sizlere kullanan var mı