Adamavi İdrarda lökosit değerim 14 çıktı yüksekmi sizce ilaç falan vermedi doktor ne yaptınız yüksek olanlar acaba
obli Adamavi benim dün 15 çıktı. Doktorum idrar kültürü istedi bir de tek kullanımlık ilaç yazdı. Kültürü verdikten sonra içmemi söyledi.
Merve-metin Adamavi enfeksiyon var bende de hep yüksek çıkıyor doktorum ilaç vermiyor sadece bol su iç diyor sende bol bol su iç günde 3 lt içmemi istedi cumartesi kontrol var inşallah düşmüştür
esca344 Adamavi benim yüksekti ama 14 cıktı en son doktorum bol su iç pek yüksek değil sorun olmaz dedi ilacı daha da yükselirse veriyor
obli Adamavi yani bilemedim her doktorun yaklaşımı farklı olabiliyor. Siz yine de bol su içmeyi ihmal etmeyin.