bysnmrv Keseyi gördü bebeği görmedi çok küçük şu an ondan dedi ufak bi kanama varmış inşallah iyi ilerler..
Gunduzanne bysnmrv benimde kese altında kanamam vardı hiç bişey de olmadı bebek 6/7.haftada görünür ⅞. Haftalarda da kalp duyulur hayırlı olsun ❤️
Beyzanrcnp bysnmrv benimde aynen senin gibi kese var küçücük ama daha bebek görünmedi pazartesi gününe çağırdı tekrar alttan mı baktı sana
bestesa 5+3 de sadece keseyi gördük. Henüz bebeği görmedik. Haftaya 6+3 de bebek ve kalp atışı için çağırdı. Umarım hayırlısıyla duyarız🙏🏻
Ezgiynsts bestesa 6+2 de gittim çok küçük olduğu için duyulmadı haftaya gel dedi ultrasonda kesenin içinde minik bi oluşum görünüyor dedi. Karından ultrasonla bu arada vajinal ben istemedim