Dlrdilara ben de planlı 38 artı 3 de kendi isteğimle sezaryen oldum. Bebeğimde enfeksiyon varmış doğunca fark ettik, iyi ki bir hafta daha bekleyelim falan dememişim. Kilosu boyu posu da yerindeydi, gelişimi tamamlanmıştı. Doktor ne diyorsa ona göre hareket edin bence