Merve1602_ Dün kontrole gittim ve doktor çok yüksek çıktığını söyledi bebeğime zarar vermiş olabilirmiş sizde durumlar ne
obli Merve1602_ kaç haftalıksınız? İlaçlarınızı düzenli kullanırsanız düşer mutlaka. Ben hamileliğin başında 50 mg kullanıyordum hamilelikte değerler çok dengesiz şuan hafta içi 100 hafta sonu 125 kullanıyorum mesela.
ayseayseaysee obli herhangi bir belirti hissettiniz mi? Aralık ayında verdiğim teste tsh 3.4 (referans aralığı 0.35-4-94) çıkmış serbest t4 0.75 çıkmış (referans aralığı 0.7-1.48) Birkaç gündür kafama takılıyor bir sorun var mıdır acaba diye
obli ayseayseaysee benim tiroid nodülüm var tshım yükseldiğinde, yorulduğum zaman nodüllerim zonkluyor ordan anlıyorum. :) Ama ekstra yorgunluk vs hissediyorsanız onlar da belirti. İlaç dozunu arttırmadı mı doktor?
ayseayseaysee obli bana ilaç vs vermedi başka bir yere yönlendirmedi de. Değerlerim normal aralıkta ama ne bileyim birkaç gündür durduk yere boğazımda tık tık atma görüyorum troid böyle bir şey mi onu da bilmiyorum
obli ayseayseaysee hamileyseniz ilaç kullanmanız gerek. Bir dahiliye doktoruna görünün derim. İlk trimesterda 2.5 sonrası için 3 ün altında olması gerek diye biliyorum.
ayseayseaysee obli doktoruma gönderdim aslında sonuçlarımı ama bir şey demedi. Sağlık ocağında grev bitince genel kan tekrar vereceğim. 17 sinde de randevum var zaten. Sorayım gittiğimde