Lovebaby27 canım hiç moralini bozma ama öyle olmuyor diyeceksiniz ama moral bozmamak gerekiyor bende 1.5 yıllık evliyim benim ilk denememde olmadı çok umutluydum streste yapmıştım olmadı olmayınca hevesim gitti bunu samimi bir şekilde söylüyorum . 2. Denemede hiç stres yapmadım açıkçası hiçte umudum yoktu bu ayda olmaz zaten dedim çatlatma iğnesinin 16. Günü yaptım testi çünkü adetimde bayağı gecikmişti birde baktım ki hamileyim şuanda 16+2 deyiz Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻(bende klomen kullandım bu arada )