Ruseybe 31+3 de 1600gramdı bizim minnak da sonra 33+6 da bir baktık 2200 olmuş bu süreçte daha hızlı almaya başlıyorlar demişti doktorum biz doğumda 2800 felan bekliyorduk ama şimdi 3-3,5 olur diyor doktorumuz 🥰 o haflarada bizimde öyleydi ki ben beslenmeme hiç dikkat etmiyorum yemek saatim yok bazen iki öğün yiyorum sadece meyve vs yemiyorum felan baya almış bizim minnak ama ben imom omega kullanıyorum düsük kilolu olan bebeklerin anne karnında kilo almasına yardımcı demişti doktorum ama bana kilosu çok da az gelmedi haftası tam uyumlumuydu son adetinle ? Bir daha ki kontroldede az almış olursa bence endişeye kapışabilirsin belki ama bilemedim