Kozlar 1 hafta önce çam sakıraya gittim açılmam var 3 santim dedi yürüyüş yap gel dedi yaptım gittim tekrar yap dedi duş aldım geldim başka doktor geldi ve açılman yok dedı geri gittim eve damar yolum acıkdı bıde sonra eve geldim şimdi de sürekli olan kasık ağrım oluyo ve kasılmam zaten hiç gecmıyo büyük tuvalete çıkıyorum günde 3 4 kez ne demek oluyor sizce