Kubra2222222 Kızlar 36+3 üz bugün kontrolüm vardı suyum azalmış, plesentada da yaşlanma vardıı bebişimde 1 hafta geride kilosuda 2550 grm çıktı. Sanırım haftaya mecburi sezeryana alınıcam moraller bozuk ama sağlık olsun tabi 😢
Yesillendik_ Kubra2222222 üzme kendini bende 36. Haftadayım su falan normal ama 2600 gram 1 hafta geriden geliyor zayıf olucaklar bence kız bebek benim ki
Linadfne Kubra2222222 geçmiş olsun bebisiniz oldumu acaba bugün muayene doktorum plasentanın yaşlandığını ve suyun azaldığını soyledi
Alpmom__ Kubra2222222 37. Haftada su azlığından sezaryen oldum hiç canını sıkma dışarda daha iyi beslenir
Kubra2222222 Yesillendik_ benimki erkek canım gelişimi iyiydi ama plesanta yaşlanması olunca herşey gerileştii
Kubra2222222 Linadfne evet pazartesi kucağıma aldım. Gelişme geriliği oldu plesanta yaşlanınca ve suyum azaldı. 37+2 de 47 cm 2350 grm doğdu. Gelişme geriliğini 35 te öğrendim o zamana kadar haftasıyla uyumlu bi bebekti. İnş sizde bendeki gibi olmaz yaa 🙏🏻
Linadfne Kubra2222222 şu an bı sıkıntımız yok haftada iki gün nstye gidiorum kiloda almış azda olsa 37+5 olduk bugun