muhendisaenne Kızlar merhaba, Sanırım hamileliğin en kötü haftasını geçiriyorum. Müthiş kas ağrım var. Migrenim tuttu. Ne yesem kusuyorum ve karın ağrım var. Psikolojik olarak da hep hasta gibi olmaktan dolayı içim sıkıldı. Benim gibi hisseden var mı?
kardelenimm muhendisaenne 9+3ten bildiriyorum eksiği var fazlası yok sıyırdım sıyırcam 3. Aydan sonra düzelirsin dediler sizin postu okuyunca bi gerildim geçmiyor mu ya 😂
T-aksoy Valla ben sırf bu yüzden aldrımayı bile düşündüm o kadar zorlandım ki afedersiniz ama lanet ettim zaten hamilelikten de nefret ediyordum. Şimdi sıkıntılarım nerdeyse geçti 12 hafta bitmek üzere.