Bgk123 Kızlar yaklaşık 7-8 aydır uçağa binmedim en son bindiğimde 8 kg el bagaj hakkımız vardı. Şimdi Bilet aldığımda benim için 15kg kızım için 10 kg başka el bagajı vs yazmıyor. Kalktı mı acaba ?
Merve_kucuk Bgk123 Kızımla benim bavulum bir. 1 kişi 15 kg diyor. 15 kiloyu geçerse bir sorun ederler mi acaba bavul bir tane ya hani. Çok merak ediyorum. Olmadı yanıma bez çanta alayım sorun ederlerse hemen yarı yarıya paylaştırırım diyorum ama bilemedim.