Bebeginehasret Kizlar bgun sekerime bakıldı ilk alınan açlık şekeri kanında 123 çıktı 50 lik glucosedan sonra alinan kanda da 155 cikti seker var ama yüksek degil dedi endokrine gönderdi yarin tekrar bakılacak kizlar sizde nasil çıktı telas ettim açıkçası
Deletedmom422 Bebeginehasret yüksek çıkmış değerleriniz. Benim doktorum değerlerin yüksek çıkarsa başka yükleme yaptırma (75 mg veya 100mg) diyete başla demişti.
Aysegulkayhan Ben de 2 gün önce 50 gr yaptılar 148 çıktı dün 100gr yapıldı 155-118çıktı bana 1. De yüksek dediler 2. De normal dendi seninki de yüksek değil bana göre düşününce
Bebeginehasret Aysegulkayhan galiba 155 olan cok degil ama yuksek mis doktor öyle dedi canm.bakalm yarin belli olucak
Ellaynagme Irmakdkm cok kotu degil, diyetle duzenleyebilirsin, toklugun buraz fazla cikmis, onuda saglikli beslenme duzene sokar