Mini_baby evet rahim duvarı kalınlaşması iki durumda da oluyor malesef anlamak için işaret olmuyor 😔 normalde düzenli mi adetleriniz. Simdi ben öyle yazdım da düzenli adet olanlar için konustum otomatik olarak. Umut kırmak istemem. Belki adetleriniz düzenli değildir beta yükselmemiştir geç döllenme olmuştur. Ama suanlık beta değerlerinizde yükselme yok bazen tam değer giriyorlar bazem böyle küçüktür işareti giriyorlar bu 2 den küçük herhangi bir değer demek yani çok da anlamlı birsey değil..