Dün bi arkadaşa daha söylemiştim. Çoğu ilacın zararı yok sadece gebeler üzerinde test edilemediği için önerilmiyor. Roacouttane tarzı ilaçlar kesin zararlı onları da zaten gebelik testi yapmadan yazmıyorlar. İçini ferah tut sonucunu al doktora git en doğru yorumu o yapar.