Rosse00 Kizlar bugün üroloji polikliniğine gittik idrar yolu enfeksiyonu kontrolü icin. doktor tomografi için betaya baktı 1.0 negatif çıktı bat 14 gözüküyor daha da geç olabilir sizce gebelik ihtimali olabilir mi lütfen cevap😔
mlkkk Rosse00 Şuan için yok ihtimal olup olmadığını bilemeyiz daha 1hafta gözüküyor ama düzenli adet döngünüz varsa betanın bir hafta kala yükselmeye başlıyor olması lazımdı