Kızlar 11+5 de kontrole gittim cinsiyetle ilgili bir şey sormadım o da söylemedi. Ense kalınlığı 1mm geldi ikili tarama testi verdim birde. 13+6 da kontrole gidicem tekrar hem tarama testi için hemde rutin olarak. Cinsiyeti o zaman kesin öğrenebilir miyim ki🥹🥹🥹