Manollyaaa Dış gebelikten dolayı bi tüpüm alındı çocuk istiyoruz bi kaç kez korunmadık ama olmuyor ne yapmalıyım acaba
Medos123 Manollyaaa benim sol tüpüm kapalı ameliyatta oldum maalesef açılmadı. Sağ tüpümde de hasar var yani uç kısmında genişleme varmış. Böyle bile 9 kez pozitif gördüm. Sağ tüpümde ki genişlemeden dolayı hiç biri bana tutunamadı geri düşük yaptım. Sonra tüp bebek yaptırdım çok şükür bebeklerimi kucağıma aldım 🙏
[silindi] Benim kayınvalidem tek tüple 7 çocuk doğurmuş. Bir tanede düşüğü var toplam 8 gebeliği olmuş
october Cambardak__ tüpleri almayı teklif ettiler mi canım? sıvı birikimi varsa tutunmaya engel çünkü
AlyaO Cambardak__ tek tüp varsa ve sorun yoksa tüp bebeği düşünmez doktorlar. Ben de aynı nedenden sağ tüpümü aldırdım. Sonra sol tüpümden hamile kaldım ama oda dış gebelik olduğu için tekrar dış gebelik geçirme riskim %400 olduğu için tüp bebeğe zorunlu geçiş yaptırdı doktor. Yoksa ilk tüpümü aldığı zaman tüp bebekle ilgili bir şey yoktu ortada hamile kalabilirsin demişti bana
Cambardak__ Tek tüple kalabilirsin ama çok zor bir ihtimal dedi hem sağ tüp tıkalı hem çoğunluk sağdan yumurtluyordum uzun süre takip edildi. Soldan çok az yumurtluyordum. Hiç sağ tupu almayı düşünmedi bile doktorum direk tup bebeğe gecildi
Deryayurt Manollyaaa bende bunu merak ediyorum şurada bekliyeyim dış gebelikten sol tüpüm alındı 2 yıldır bende hamile kalamıyorum