Selam kızlar 3-4 sene önce merdivenden düşmüştüm çok kötü şekilfe kuyruk sokumu kemiğim yamulmuştu neyse düzeltildi felan sonra bi abla vardı ona da gitmiştik bana biraz masaj tarzı bişey yaptı canım çok acımıştı 2 hafta sonra gel yakı yapalım dedi bende korkudan gitmemiştim tabi. Aradan bir kaç sene geçmesine rağmen hala ağrısı oluyor oturunca çok ayakta durunca felan ve kaç gündirler acayip ordan başlayan sırtıma kadar ağrım var ağlatacak duruma getiriyor resmen hani sdet de yaklasıyor adete yakın da ağrır ama kaynanam eczaneden yakı alıp yap diyor sizce yapsam iyi gelir mi bazen boyle durumlarda da vebek tutmaz diyorlar?