Beril16 Kızlar merhaba, Gebeliğin kaçıncı haftasındasınız? Aile hekimim demirim eksik olduğu için bu ilacı verdi. Aranızda kullanan var mı? Sabah aç karnına mı kullanıyorsunuz? Yanında ayriyeten bir folik asit kullanıyor musunuz?
mlkkk Beril16 demir ilacı 12.haftadan sonra başlanıyor doğumdan sonra bile kullanılıyor tabi vücudun ihtiyacına göre doktor kesebilir. Folik asit 12.haftada bırakılıyor multivitamin d vitamini ve demir ilacı kullanılıyor
biranne_birbebek Beril16 16. haftada başladık ben aç karna içemiyorum midemi ağrıtıyor. Normalde aç karna yemekten bir saat önce kullanın demişlerdi. Kullandığım multivitaminde de folik asit var.
Brgmde Kaç haftalıksınız? Demiriniz eksikse doktor erkende başlayabilir doktor nediyorsa nekadar için diyorsa öyle devam edin ben kullanıyorum şuan o ilacı 33deyim 4.Aydan beri kullanıyorum
Beril16 Brgmde Bende 22+0 dayım. Daha önce demirim yüksek çıktığı için doktorum tavsiye etmemişti. Daha yeni başlayacağım kullanmaya
Beril16 biranne_birbebek Multivitamin olarak hangisini kullanıyorsunuz? Bende multivitamin olarak gebyfoll omega 3 kullanıyorum. Gynoferonda da biraz folik asit varmış. İnşallah ikisi fazla etki yapmaz.
biranne_birbebek Beril16 pregnacare plus kullanıyorum. Omega 3 lü. Evet bende endişenlendim fazla olur diye ama doktorum kullan sorun değil dedi🤷♀️ 19 haftadayım şu an 3 haftadır kullanıyorum yani bir sıkıntı yaşamadım.