DogaMom Merhabalar, önceki gebeliğimde biberon ve emzik almıştım maalesef kullanmak nasip olmadı. Şimdi skt ne baktığımda 2025 Mayıs görünüyor ürünler sıfır ve kutulu kullanılması uygun olur mu ?
mlkkk DogaMom biberonun son kullanma tarihinin geçmesi bişey ifade etmiyor sadece silikon ağızını elinizle çekerek kontrol edin kuruma bozulma olduysa oralarda olmuştur çok çok zor bi ihtimalde işte eğer çektiğinizde çok rahat kopuyorsa atarsınız zaten
Mejsa DogaMom ürüne skt basma zorunluluğu oldukları için basıyorlar zehirlerin vs de var skt eşim esnaf bu sktleri firmalar etiket gönderip kutu gönderip yeniletiyorlar bittikçe çünkü her sene için ekstra ücret ödemeleri gerekiyormuş göstermelik yazıyorlar her ürün için diyemem ama böyle ürünler için öyledir muhtemelen 😂
DogaMom Mejsa maalesef bebeğimin kullanacağı bir şeyi ihtimale bırakamıyorum, fikriniz için teşekkür ederim 🤍