cglcetin0 canım yumurtalıklarında kist var ama bu polikistik olduğu anlamına gelmiyor genelde folikül tarzada kistler iyi huylu olurlar ve her regli olduğunda patlarlar ve giderler ama sen yine de sonucunu bir jinekoloğa göster daha net bir bilgi verir sana