Eflinn_ Merhaba arkadaşlar sizden dua istiyorum. Yarın sabah sezeryab olucam riskli olarak plasenta previa olarak aşırı stresli ve korkuyorum lütfen dua edermisiniz bebeğime ve bana birsey olmasın geri de çocuğum da var 🙁🙁
bengonca Eflinn_ canım bu forumda bu şekilde doğum yapan bi sürü hanım var. Kendini strese sokma. Sağlıkla bebeğini kucağına alıp pozitif sezaryen hikayem diye post açmanı bekliyorum 🌸