Minyonannecik bir şikayet olmadığı sürece doktorlar gerek duymuyor. Ben bu zamana kadar günlük kızılayın erzincan sodasını içiyordum magnezyumu yüksek olan ama ikiz olunca ancak bu haftaya kadar ihtiyaç duymadan durabildik mg desteğine galiba. Ağrılarınız başlayınca yazıyor doktorlar. Demir desteği almıyorum demişsiniz aslında demire başlatması lazımdı, belki değerleriniz yüksektir gerek görmemiştir tabi bilemem o kadarını. Multivitamin,demir,magnezyum ,d vitamini (4damla) alıyorum ben şimdi günlük. Geceleri de mide yanmam fazla olunca 2 kaşık gaviscon şurup.