Adet tarihim geçen ay 6 aralık yumurta takibi yapıldı klomen kullandım 5 gün. Sonra rahim duvarı kalınlaşsın diye estrofem kullandım. Yumurta büyümedi bitane 17 mmlik vardı ama doktor sağlıksız oldugunu düşündüğü için çatlatma iğneside olmadım. Dün adet günümdü hala olmadım. Bunları kullandığım için geçikme olmuş olabilir mi. Test yapmak istemiyorum sıkıldım tek çizgi görmekten 😔