Ecemom_ mustelanın şampuanını kullanıyorum ben ama sivenoda güzel bir marka biberonda lansinoh kullanıyorum ikili almıstım set halinde biri 160 diğeri 240 ml birisi yavas akış diğeri orta akış tek biberon benim için yeterli olmuyor suan ben 3 biberon kullanıyorum birini dezenfekte ederken ötekini kullanıuorım ve sürekli dışarı çıkıyoruz biz dışarda yıkayamıcağıma göre yedek olarak atıyorum çantaya . Bebek yağıda genelde doktorlar önermiyor nemlendirici losyon alın yada doğal zeytinyağını ısıtıp soğumaya bırakın sonra bir siseye doldurup öyle sürün bebeğe hem gazada çok faydası oluyor