Ellaynagme bende 2 koli 1 numara premium care almıştım ama sonra prima içinde çok fazla kimyasal olduğunu öğrenince pişman oldum. Sleepy 1 numara aldım hastane çantamada sleepy koydum inşallah ona alışır totosu ve memnun kalırız. Ben 2 koli premium care i feda etmeye razıyım bebeğimin sağlığı için. O yüzden canım stok yapmadan önce iyice araştırmanı tavsiye ederim.