Kızlar ben bebek bezlerimi aldım ıslak mendil şampuan deterjan pişik kremi gibi şeyler kaldı.Bir kaç hastane çıkışı da aldım ama cinsiyetimiz net değilmiş erkek denen bebek son gittiğimde kız dendi daha da gitmedim doktora 16 ocakta randevum var bakalım heyecanla beklemedeyim😍🥰 29 haftalık olduk bugün bazen rahmime baskı yapıyor hissediyorum ve bacak kramplarım oluyor onun dışında yolunda herşey sizde durumlar nasıl neler aldınız nerede doğum düşünüyorsunuz?? Benım ki zorunlu sezeryan 5 yaşında oğlum var Kirazlıdaki Atlas üniversitesine başlıcam şimdiye kadar çam sakuraya gidiyodum doğumumu Atlas Üniversitesinde düşünüyorum bakalım ☺️