Merhaba kızlar ilk oğlumda ağzında pamukcuk oluşmuştu sonra göğüsümede bulaştı mantara çevirdi çok kötü yara oldu emzirmemedim çocuğumu şimdi hamileyim 3 yıl geçti üstünden ama göğüs ucumda aynı o acı war tekrarlamasindan korkuyorm doktora gittim bir şey dedi ama içim hiç rahat deil bu konu hakkında bir bilgisi olan war mi