Rnrt Beta 2 günde çok az artmıştı. İstenen artış değildi malesef. 2 gün sonra ise değer düştü. Yarın tekrar kan vericem. Doktor takip edelim dedi. Benim anlamadığım kimyasal ise kanama filan başlamadı. Niye biraz artıp sonra düştü🤔 Yaşayan oldu mu kızlar
Alya05 Rnrt yaa öylemi adet olursunuz bence bir kaç güne Yükselmesi gerekirken düşmüş kimyasal olabilir