Kızlar 33+0 haftalığız bugün ilk defa özele gittim doktor bebeğin 3 hafta geriden geldiğini söyledi sağlık açısından falan bişey diyemeyiz bu haftadalarda dedi fakat ben 15 gün önce devlete gittiğimde haftasıyla eş gidiyor demişlerdi 15 gün önce 1600 kg olan bebeğim şuan 1667 gr olduğu söyleniyor başına böyle bişey gelen vat mı 3 hafta geriden geliyor demesi beni korkuttu