Çatı muayenesinden sonra kanama olabiliyor maalesef bazı doktorlar ve ebeler çok zorluyor muayene ederken ve ondan kaynaklı lekelenme olabiliyor ben de bir kere şehir dışındayken sancı şikayetiyle devlete gitmiştim ve 2 3 gün lekelenmem oldu çok zorladılar oysa kendi hastanemde uyuşturucu jel ile muayene yapıyorlardı ve ne kanama ne ağrı hiçbir sorun yaşamadım ama yine de bir doktorunuza söyleyin durumu