Nazliip Kızlar dün beta 51 le öğrendim hamileliğimi bugün karnımda kasıklarımda çok ağrı var içim ağrıyor resmen normal mi
Gunduzanne Nazliip çok normal hem regl olmadın onun sıkıntısı hemde rahim kendini hazırlıyo keseye bebeğe