Tuunaa 2.gebeliğim benimde aynı 7/5 7/4 gibi gibiydi ilk zamanlar . Sürekli de uyurdum . Sizin gibi evde 1.sınıfa giden bir kızım var . İlk hamilelikte yaşamamıştım ama bunda yaşadım bende. Yüksek tansiyondan korkmam gerektiğini söyledi dr. Düşünce en fazla uyku hali , bebeğe bir sorun teşkil etmiyormuş demesi öyleydi 🤦🏾♀️ sonradan düzeldi 😍