fairytale_ Bebisiminannesii 23 gun once dogum yaptim lansinoh markasini kullandim ikk zmaanlar guzeldi ama sonrasinda sanki yavaş çekim gucu oldu gibi geldi sonradan ucuz bi markanin aldim acuranin pembe olanini cok memnunum onunla devam ediyorum suan hemde sarjli priz basinda beklenilmiyor
ArasMom__ Bebisiminannesii canım ben bundan almayı düşünüyorum değerlendirme şyi fiyatta iyi diye bide hem şarjlı
DryStr @Bebisiminannesii cok amin benim ilk gebeliğimde sütüm çok gelmedi o zaman manuel vardı tam bi eziyetti bunda şarjlı aldım inşallah bol bol süt sağımı yapırım herkesin bol sütü olsun çok amin😁🌸
AnayimBenAna_ Bebisiminannesii :) araştırsaydın keşke :) aynı satıcı üstelik ama platformlarda fiyat farkı var
Bebisiminannesii LadyX degil tabiki , ama eger sutunuz gelmezse, yada bebek emmezse kullanmak için alıyorlar, mastit olmamak.icin , isterseniz doğumdan sonra alin ihtiyaç duyarsaniz. Ben eger ki sütüm gelmezse hemen diye elimin altında bulundurmak istedim
AnayimBenAna_ LadyX şöyle ki öyle ya da böyle bir pompa edinmeniz gerekiyor. Bebek emse dahi göğüsler sürekli süt ürettiğinden dolayı o fazla sütü sağmanız gerekicek ki sağmazsanız mastit olursunuz
Bebisiminannesii AnayimBenAna_ genelde trendyoldan baktigim.icin hic aklima gelmedi ya ,olsun memnun kalayimda onemli olan o :)
ArasMom__ Melisaatik hayır henüz almadım ama kessin alacağım yorumlar çok iyi çekim gücü falan çok iyiymiş şarjıda iyi gidiyormuş