Merhaba güzel annişlerim biz bugün tam 12 haftalık olduk.. ultrason muanemizde yapıldı minik fındığım baya hareketliydi ♥️🥰 çünkü muaneden önce meyve suyu ve çikolata yemiştim 😅🤪😂 doktorumuza cinsiyeti sorduğumda henüz küçük eli kolları ayakları yeni yeni gelişiyor dedi ama bir tahmin de bulunabiliriz dedi ERKEK GİBİ dedi tam kesin sonuç için 1 ay sonra yani 4 Şubat’ta tekrar gel dedi o zaman kesinleşecekmis cinsiyeti 🥺🥰 Bir kızım var Mayıs’ta 7 yaşında olacak 2.gebeliğim şuan 🥰🥺♥️