a-z09 merhaba, ben kuaföre gidiyordum ağda ile çözüyordum temizlik isini , yoksa dediğin gibi kendin göremiyorsungobusten malesef. Çati muayneside bence kişiden kişiye değişecek birsey benimki hiç acımadı boşuna gozumu korkutmusum. Ne kadar rahat bırakırsanız o kadar kolay olur . Bunu farkedince rahat oluyorsunuz zaten. Utanmanıza hiç gerek yok , sonucta karsinizdaki kişi doktor, işi bu. Relax olun pozitif düşünün 🌸