Tugbakrkmz benim de ilk aylarda kabızlık sorunum çok oldu aynı şekilde öncesinde de vardı ikinci trimesterda biraz daha düzene girdi şükür
hormonlardan kaynaklı ilk dönemlerde böyle olabiliyor sanırım
bana sabah aç karna kefir içmek iyi geldi, inciri zeytinyağında bekletip ondan yemiştim yine aç karna, bir de tabi kuru kayısı sabah aç karna 3-4 tane yiyip üzerine ılık bi su içiyordum. tabi bunların hepsini farklı farklı zamanlarda denedim
bol su içmekte işe yarıyor bazı kişilerde ama bana sadece bol su içmek yaramadı tek başına