Kızlar merak ediyorum iki kızım oldu ilki 40+3
İkinci 39+3
Şimdi üçüncüye hamileyim 37+6 Şuan da
Erkek bebek bu herkes erkek 42 bekler diyor
Çoğu kişi de erkek daha erken doğar diyorlar
Tek belirtim bel ağrım mide bulantılarımın başlaması bi kaç defa da vajinamda ağrı hissettim dünden beri
3.dogumu kolay veya daha erken şeysi doğru mu